Noksu ja Egpyti mallillaan

 

Taas on maailma mallillaan,
Eeloppi istuupi pallillaan,
Nokia säästöjään jatkaa,
duunarit luukulle matkaa.

Mikkilään pellet on rähmällään,
siellä ei osata pätkääkään,
firma on kohta kaputti,
mitä mie ostan? Ka, putti!

Minä en paljoa tiedäkään,
turhia vääntöjä siedäkään,
Nokiat viedään maasta,
totta nyt kerrankin haasta!

Eeloppi tolpilleen ponnahtaa,
sitten taas sijoilleen onnahtaa,
mikä lie nykyään toisin,
vauhtia Noksulle soisin.

Älykkäät kännyt on muodissa,
niitä on jokaisen puodissa,
huonoa softaa ja rautaa,
artistit muistuttaa nautaa.

Hosni ei lotkauta korviaan,
egyptinpojat ne lorvii vaan.
lakeija soittaa Saudiin,
turvaan jo viedään Audiin.

Kurjaa on köyhien riehunta,
mokoma loisten kiehunta.
Hosni ei moisesta huoli,
muutama ukko vain kuoli.

Kaduilla veristä laikkua,
johtajan korvissa vaikkua.
Egyptinparrua käyttää
kansa jos narua näyttää.

Mitä lie uutta nyt maalimaan,
ryhdytään putteja haalimaan.
Härille nousu on nannaa,
karhut vaan toisinaan hannaa.

-SKiller

One thought on “Noksu ja Egpyti mallillaan

  1. Hienoa

    Taas on sanat kohdallaan ja asiat myös!

Comments are closed.

Related Posts

Salkun rakenne Sijoittaminen

Jyrkin Listalle tuloskierroksen muistiinpanoja

Olen lisännyt Jyrkin Listalle kvartaalitulosten muistiinpanot. Aluksi muistiinpanoja on tehty laatuyhtiöiden listan osakkeille ja tarkoitus on laajentaa muistiinpanoja myös suurimpien Suomi-yhtiöiden osakkeille. On todennäköistä, että