Yhtiökokouksia ja Tampereen sijoitusmessut

Viime viikolla kävin Teklan yhtiökokouksessa, luvut olivat kohdallaan (vähän liiankin hyvät) ja tulevaisuudennäkymät optimistiset.

Tällä viikolla on vuorossa Capman.

Ja ensi viikolla Tampereen sijoitusmessut ti 1.4. Olen ollut siellä pari kertaa, ohjelma on ollut laadukas ja ruuhkia ei ole ollut.

Kerron näistä lisää tapahtuman jälkeen.


Viime viikolla kävin Teklan yhtiökokouksessa, luvut olivat kohdallaan (vähän liiankin hyvät) ja tulevaisuudennäkymät optimistiset.

Tällä viikolla on vuorossa Capman.

Ja ensi viikolla Tampereen sijoitusmessut ti 1.4. Olen ollut siellä pari kertaa, ohjelma on ollut laadukas ja ruuhkia ei ole ollut.

Kerron näistä lisää tapahtuman jälkeen.

Tänä vuonna olen ostanut Keskon F-optiota, Technopoliksen optiota ja Rautaruukkia sekä merkinnyt optioilla Nokian Renkaita. Kunhan osinkoja alkaa ilmestyä tilille lisää, aion hankkia lisää hyvien yhtiöiden osakkeita ja optioita, jos niitä vielä edullisesti saa.

One thought on “Yhtiökokouksia ja Tampereen sijoitusmessut

  1. Osinkorahaa tosiaan sataa tilille näinä päivinä.
    laitan varmaan sivuun odottelemaan loppuvuonna maksuun tulevia isompia menoja.

Comments are closed.

Related Posts

Salkun rakenne Sijoittaminen

Jyrkin Listalle tuloskierroksen muistiinpanoja

Olen lisännyt Jyrkin Listalle kvartaalitulosten muistiinpanot. Aluksi muistiinpanoja on tehty laatuyhtiöiden listan osakkeille ja tarkoitus on laajentaa muistiinpanoja myös suurimpien Suomi-yhtiöiden osakkeille. On todennäköistä, että

Talous Yhteiskunta

Uutinen juhannuksen varjosta

Sosiaaliturvaministeri Sanni Grahn-Laasosen toimeksiannosta professori Samuli Knüpfer on nimitetty selvityshenkilöksi, jonka tehtävänä on arvioida mahdollisuuksia soveltaa Ruotsin rahastoeläkemallia (premiepension) Suomessa. Selvityshenkilön toimikausi päättyy tammikuussa 2027.
Ruotsin