Yhtiökokouksia ja Tampereen sijoitusmessut

Viime viikolla kävin Teklan yhtiökokouksessa, luvut olivat kohdallaan (vähän liiankin hyvät) ja tulevaisuudennäkymät optimistiset. Tällä viikolla on vuorossa Capman. Ja ensi viikolla Tampereen sijoitusmessut ti 1.4. Olen ollut siellä pari