5 thoughts on “Voi voi voi voileipä…”
Comments are closed.
Comments are closed.
Suomen OMXH25 yrityksistä Wärtsilä, Orion, Kone, Sampo, Konecranes, Nordea, Elisa, Metso, Qt ja Kesko ovat järkeviä yrityksiä joihin kannattaisi laittaa uutta pääomaa investointeja varten. Muut
Markkinat saivat maanantaina taas muistutuksen Persianlahden kriisin todellisesta tilasta propagandasta siivottuna. Brent-futuurit pomppasivat päälle viisi prosenttia, kun Israel ja Iran vaihtoivat ohjusiskuja huolimatta Donald Trumpin vakuutteluista neuvottelujen
Nordnet lähettää n. kahdesti päivässä meilin, jossa viimeksi viime viikolla lausuttiin mm:
”Eagle Filters on suomalainen teollisuusteknologiayhtiö, joka on edistyksellisten ilmansuodatusratkaisujen edelläkävijä. Yhtiön osakkeet ovat monenkeskisen
(When ducks quack, feed them – vanha pörssisanonta)
Piilaakson moguulit näkevät tilaisuutensa koittaneen ja lyövät pöytään valtavat IPO:t. Antropic, Space-X ja OpenAI aikoivat rahastaa sijoittajilta yhteensä

Peltomäki nimitettävä EKP:n pääjohtajaksi!
J.Peltomäki, olet kirjoittanut erinomaisia ja nasevia kirjoituksia!
Tällä kertaa kuitenkin yksi lause särähtää korvaan, joka alentaa kirjoituksesi tasoa: "Miksi keväällä ja alkukesästä tapahtuneisiin käänteen merkkeihin, joita luettelin Piksussa ei kiinnitetty huomiota?"
Tällainen "mitä minä sanoin"-tyyppinen huutelu on turhaa. Joku on väärässä, joku oikeassa. Kukaan ei ole kuitenkaan aina oikeassa – paitsi J. Peltomäki. 😉
I ’m the only girl in Finland
Ai niin olemme Suomessa… Täällä pitää itseilmaisun olla aina mahdollisimman vaatimatonta.
Itseasiassa olen muutaman viime merkintäni kirjoittanut yleisesti mahdollisimman ylimielisesti, koska olen äärimmäisen turhautunut ja gonahtanut. Tosin lainaamasin lause oli vain viittaus edellisiin kirjoituksiini, joihin en jaksanut lähteä linkkiä metsästämään ja ei ne linkit jostain syystä ole toimineetkaan.
Ehkä huutelen, ehkä en. Nyt menen punttisalin kautta illalla tanssimaan ja lauleskelemaan Rihannaa.
Lunssalta välttynyt?
Jos oireita on niin älä ny kuitenkaan hommaa syänlihastulehusta…
Pitänee minunkin osallistua hutun keittoon jahka löydän mun kristallipallon…
jousimies
Intervallitreeni
Olen alkanut vetää kovia intervallisuoksutreenejä ja syömään hunajaa, niin ei ole enään räkätautejakaan..
Jatkan tanssia ja laulua…



off topic
http://www.superfoodit.com/kaakao.html Tuttu?
jousimies