5 thoughts on “Voi voi voi voileipä…

  1. Peltomäki nimitettävä EKP:n pääjohtajaksi!

    J.Peltomäki, olet kirjoittanut erinomaisia ja nasevia kirjoituksia!

    Tällä kertaa kuitenkin yksi lause särähtää korvaan, joka alentaa kirjoituksesi tasoa:  "Miksi keväällä ja alkukesästä tapahtuneisiin käänteen merkkeihin, joita luettelin Piksussa ei kiinnitetty huomiota?"

    Tällainen "mitä minä sanoin"-tyyppinen huutelu on turhaa. Joku on väärässä, joku oikeassa. Kukaan ei ole kuitenkaan aina oikeassa – paitsi J. Peltomäki. 😉 

    1. I ’m the only girl in Finland

      Ai niin olemme Suomessa… Täällä pitää itseilmaisun olla aina mahdollisimman vaatimatonta.

      Itseasiassa olen muutaman viime merkintäni kirjoittanut yleisesti mahdollisimman ylimielisesti, koska olen äärimmäisen turhautunut ja gonahtanut. Tosin lainaamasin lause oli vain viittaus edellisiin kirjoituksiini, joihin en jaksanut lähteä linkkiä metsästämään ja ei ne linkit jostain syystä ole toimineetkaan.

      Ehkä huutelen, ehkä en. Nyt menen punttisalin kautta illalla tanssimaan ja lauleskelemaan Rihannaa.

      1. Lunssalta välttynyt?

        Jos oireita on niin älä ny kuitenkaan hommaa syänlihastulehusta…

        Pitänee minunkin osallistua hutun keittoon jahka löydän mun kristallipallon…

        jousimies

      2. Intervallitreeni

        Olen alkanut vetää kovia intervallisuoksutreenejä ja syömään hunajaa, niin ei ole enään räkätautejakaan..

        Jatkan tanssia ja laulua…devilanglecoolangry

Comments are closed.

Related Posts

Talous Yhteiskunta

Persianlahdella rauha harvinaisen kaukana

Markkinat saivat maanantaina taas muistutuksen Persianlahden kriisin todellisesta tilasta propagandasta siivottuna. Brent-futuurit pomppasivat päälle viisi prosenttia, kun Israel ja Iran vaihtoivat ohjusiskuja huolimatta Donald Trumpin vakuutteluista neuvottelujen

Sijoittaminen Talous

Omat Rahat Katsaus: Kun ankat vaakkuvat, niitä pitää syöttää

(When ducks quack, feed them – vanha pörssisanonta)

Piilaakson moguulit näkevät tilaisuutensa koittaneen ja lyövät pöytään valtavat IPO:t. Antropic, Space-X ja OpenAI aikoivat rahastaa sijoittajilta yhteensä