Anekauppa alkoi Suomessa
Nordic Offset Oy:n lehdistötiedotteessa 11.12.2008 kerrotaan yrityksen aloittaneen autoilun hiilidioksidipäästöjen kompensointikaupan. Ajatus on, että mikäli autoilu on välttämätöntä, sen aiheuttamat päästöt voi kompensoida tukemalla ilmastonmuutosta ehkäiseviä hankkeita. Kyseessä on töpselisähköön
